Thor: The Dark World

 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


 
 

Hej!
Mitt namn är Marlene Söderqvist och är också en riktig filmälskare. Har själv en blogg där jag gör lite recensioner då och då. Och jag måste bara säga att jag tycker du har en helt otroligt vacker och inspirerande blogg!
Men anledningen till att jag skriver till dig nu är för att jag har en liten fråga.

Jag är en student på Umeå universitet och jag och en klasskompis (som också älskar film) ska precis börja skriva på en B-uppsats tillsammans. Eftersom vi vill skriva om något som vi båda älskar, så valde vi att skriva om något som har med Sagan om ringen att göra. Och för att kunna få det som en vetenskaplig uppsats, tänkte vi undersöka varför kvinnor tycker om Sagan om ringen.

Så min undran är helt enkelt om du tycker om Sagan om ringen filmerna? Och om du gör det, skulle du kunna tänka dig att delta i en kort intervju där du får svara på några enkla frågor om Sagan om ringen och dess karaktärer? Det skulle vara väldigt värdefullt för oss och vi skulle vara evigt tacksamma.

Om du inte tycker om dem eller inte vill eller kan, så får jag leta vidare. Men du kanske vet någon som gör det?

Om du är intresserad skrev jag in min e-postadress där uppe.
Mycket tacksam för svar!
Med vänliga hälsningar Marlene

   
 

Hej.

Jag driver en filmblogg och jagar läsare, därför tänkte jag försöka göra lite reklam för mig.
Mitt förslag till andra bloggare är ett länk/banner byte, något du kan tänka dig?

Hör gärna av dig till [email protected]


/Frida @ www.fridasfilmtajm.blogg.se