Man of Steel

 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


 
 

Äntligen någon som älskar denna filmen! De flesta recensioner som jag har läst har sågat den ner till fotknölarna och jag förstår inte varför. Jag är inget fan av Superman men denna filmen..... Oooooo jag älskar den. Dock inte lika bra som Star Trek Into Darkness men nästan. Bästa Superman filmen jag har sett iallafall.

Ser att du för länkbyten och jag har en filmblogg, så vill du "byta länk?" Jag tar gärna emot en banner för en vanlig text länk har du haft i min blogg i ett tag nu, det får nämligen alla bloggar som jag läser (med undantag för de som jag har gömt att föra in)

   
 

SV: Jag måste införskaffa mig ett gäng nördiga tröjor känner jag, så man matchar filmerna som man ska se =)

En bildlänk blir så bra så och du får en av mig i min meny, har du en bild (inte bredare än 180 px dock, för då får den inte plats i min meny)? Annars så skapar jag mig en av din header =)

   
 

Jag har klistrat in din lilla banner i min meny och du hittar en kod till min banner en bit upp i samma meny. Dock är den bara 180x101 så om du vill ändra på den få du gärna göra det, för kvalitén är nog inte den bästa. Jag är inte så duktig på sånt där...